Verzend- en leveringsbeleid

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen.
Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.
Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 7 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen?
Dat is helemaal geen probleem.
U kunt hiervoor contact opnemen met info@sandrasdierenwinkel.nl
Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 10.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen,
soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen,
dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Levering verloopt via de pakketbezorger van DPD of DHL.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.
Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant.
Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren.
Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Sandra’s Dierenwinkel
Tel: 0628708871
Mail: info@sandrasdierenwinkel.nl

Ons vestigingsadres:
Lytsebuorren 61
9036 MP Menaam
KVK: 80148859
BTW: NL003406339B66

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van een jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.
U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons.
Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.
Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sandrasdierenwinkel.nl .

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling betalenvia Ideal.

Sandra's Dierenwinkel
%d bloggers liken dit: